Ztlumeni TV reklam

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Pátek Září 29 23:27:26 CEST 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Toshiba (nebo Akai?) uz pred 15 lety meli zarizeni na filtrovani reklam a je
> to par let co jsem videl takova videa v nabidkach super/hyper. FUnguje to na
> dvou principech - jeden je ze je tam nekde vysilany bitik, druhy vyhodnocuje
> parametry obrazu a zvuku. U reklam totiz vyjede chroma/luma o dost vys nez u
> normalniho signalu.
>
> Vyprdnete se na televizi, stejne je tam prdlajs. Uvnitr takove televize je
> mnozstvi pouzitelnych soucastek, dokonce se s tim da udelat takova mala, ale
> prece teslova civka.

Zdravim vsechny. I u analogoveho signalu byla kdysi identifikace reklam,
ale televizim to zacalo vadit, takze to vypnuly. U analogu toho moc
nesvedeme. K detekci loga asi tolik, ze se meni jak poloha - treba u sportu
- tak vzor - ty silene hvezdicky po dvaadvacate hodine. Kdysi me napadlo
detekovat zvuk znelky, ale to meni dost neprijemne casto. Na druhou stranu
detekce zvuku by byla vyrazne jednodussi nez detekce obrazu a daly by se
dobre nahravat nove vzorky.

U digitalu by snad slo pouzit nejakou tu technickou textovou informaci o
probihajicim programu. Az to ovsem nekdo ve velkem pouzije, stejne to
zacnou televize mrsit.

Standa