monitor napětí pro 12V baterii

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Září 29 13:15:23 CEST 2006

Ahoj,

nieco podobne som sa podujal spravit pre rodicov, aby nemuseli kazde dva
mesiace kupovat nove baterky do prenosneho radia.

Moja predstava je taka, ze by tam bol jeden konektor na sietovy adapter 9-
12V 300mA, styri ledky a idealne jeden MCU s nejakou bizuteriou okolo,
ktory by kontroloval stav akumulatorov, meral spotrebu a indikoval ich
stav. V mojej maximalistickej predstave by to malo este riadit nabijacku,
(ked tam uz je PWM a AD) a monitorovat stav cez seriovy port...

Meranie napatia a prudu by som uz mal teoreticky vyriesene, len este
zostava pripojit ku tomu nabijacku.

Andrej

Si si istá, že si nedostala spolu s mailom aj vírus?
http://www.avgonline.sk/