Pre zaujimavost: prednaska Stephena Hawkinga o 16:30

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Září 29 11:13:50 CEST 2006

Mozna ted budu vypadat jako negramotny.

Co to je za cloveka ten S.Hawking a v cem by mohl byt pro mne prinosem?

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aigor
Sent: Friday, September 29, 2006 11:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pre zaujimavost: prednaska Stephena Hawkinga o 16:30

Cekal jsem, nejakou vtipnou poznamku :-(
Ja se ucil bohuzel jenom rustinu, anglicky si stezi poctu v manualu, ale
na mluvene slovo nestacim. Protoze vim, ze S.Hawking pouziva titulkovaci
zarizeni, nebo mu nekdo tlumoci, tak jsem se na to zeptal. Prelozit
titulky by pro mne bylo prijatelnejsi. Bohuzel nevim koho bych shanel na
preklad mluveneho slova, to je pro mne schudnejsi opravdu jit do
knihkupectvi pro tistene vydani jeho prednasek :-(

Aigor