Pre zaujimavost: prednaska Stephena Hawkinga o 16:30

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Září 29 10:49:00 CEST 2006

Na druhou stranu, kdyby ta moznost byla (bylo to prelozene), tak proc
bych mel stahoval (pro zajimavost, o danou problematiku se nezajimam)
anglickou verzi? Dokazovat si, ze to snad sam prelozim, budu vsemu
(jazyku, ne odbornosti) rozumet a travit nad tim nespocet casu, kdyz si
pro uceni jazyka muzu pustit nejake rozumejsi tema? Mejte take trochu
soucit s temi, co se sice ucily x let ve skole anglicky, pdfko si jakz
takz prectou, ale mluvene slovo jim dela problemy (zvlast ta 'polikava'
a usty ruzne 'vylepsovana' americtina)...