Re: Pre zaujimavost: prednaska Stephena Hawkinga o 16:30

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Září 29 10:28:48 CEST 2006

Ale preklad do rustiny (my starsi jsme se ucili svetovy jazyk)nebo alespon
madarstiny ci mongolstiny by neskodil.

Ach ta ceska vzdelanost. Patri sem i schopnost se domluvit jinak nez
cesky.

Hugo kOTTAS