Pre zaujimavost: prednaska Stephena Hawkinga o 16:30

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Září 29 10:19:25 CEST 2006

K cemu by asi tak byly informace od spickoveho myslitele jedincum, kteri
si je nedokazi zadnym zpusobem prelozit :))).

Ne, ze bych si dovolil tuhle radoby vtipnou narazku z duvodu, ze sam
ovladam buhvi jak ruzne jazyky, ale holt si dokazu poradit a kdo si
poradit neumi, tomu je kazda rada zbytecna :).

--
Jiri Bezstarosti