Kabel 230V a DVI kabel v jedné liště

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Září 27 20:43:56 CEST 2006

Trochu mimo misu ale nedalo mi to:
Me se nedavno jeden kolega ptal, jestli nevadi, ze povede vodovodni
pripojku zkrz  ( funkcni) odpadni rouru ( kanalizace )  - nechce se mu
pry kopat cela zahrada.
Moje reakce byla  s poznamkou, ze tohle reseni je ( krom technickeho
problemu hermetickeho vniknuti vodovodni roury do odpadni a zas ven)
jednoduche lec trochu "kostrbate". Uz vedomi, ze voda tece skrz s****y
je takove divne :-)  Nicmene i v pripade havarie vodovodni roury (
prasknuti)  by diky jiste vyssimu tlaku nemelo dojit k "nasati" ....