OT: shanim display nebo cely telefon Siemens A55

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Září 27 18:11:04 CEST 2006

Puvodni  zprava  "OT: shanim display nebo cely telefon Siemens A55" od
"Dawid Ferenczy (hw-list@list.hw.cz)" z 27. září 2006, 17:34:45,
msgid:1551219609.20060927173445@volny.cz (928 bajtu):

DF> Zdravim,

DF>    vcera  jsem  si  neopatrnosti  rozbil  displej  sveho Siemensu A55.
DF>    Nejdrive  by  me  zajimalo, zda je vubec mozne si ho sam vymenit. A
DF>    pokud  ano,  nedisponujete nekdo nepotrebnou A55 (klidne vse, krome
DF>    displeje nefunkcni) nebo jen displejem?

   Moc  diky  vsem  a  omlouvam  se  za  tezkou looserovinu - vubec me
   nenapadlo googlovat, predpokladal jsem cenu originalniho dilu > 500
   CZK, proto jsem chtel sehnat spise nejaky vrak. Toto je naprosto
   nejidealnejsi reseni, jeste jednou moc dekuji :)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy