Monitorovanie akumulatorov NiMh

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Září 27 18:08:38 CEST 2006

Prajem dobry den,

chcel by som sa spytat, ci je moje uvazovanie spravne, pripadne, ci ma
niekto iny napad. Riesenie je si to cele "zadratovat" a pomerat. Skor vsak
ako sa do toho pustim, chcel by som sa popytat.

Potrebujem monitorovat spotrebu z akumulatorov. Rad by som pouzil nejaky
low-power OZ a maly odpor okolo 0,5Ohmu. Cele to vypada nasledovne:

0

BATT

1 -----> OZ vstup

0.5Ohm

2 -----> OZ vstup

3

Potialto je to vsetko O.K. Teraz problem, kam pripojit napajanie OZ a kde
zobrat referencny bod pre vystupne napatie OZ. Chcem, aby to pri pripojeni
zataze medzi 0 a 3 ukazalo napatie zodpovedajuce pretekajucemu prudu. Podla
mna, to napajanie by malo byt medzi 0 a 1, a vystup bude voci 1, co by bolo
pre kontrolu postacujuce.

Andrej

Máš plnú tašku nafotených filmov?
http://fotolab.zoznam.sk/