Re: STOP OT: Re: Předání parametrů v PHP

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Září 27 17:42:41 CEST 2006

Puvodni  zprava  "STOP  OT:  Re:  Předání  parametrů  v  PHP" od "Saša
Svobodová (hw-list@list.hw.cz)" z 20. září 2006, 21:10:55,
msgid:4511923F.6030903@centrum.cz (1307 bajtu):

SS>     Děkuji těm dvěma co mi poradili že místo & se píše & protože
SS> tohle jsem se nikde v knihách ani na webu nedočetla. Všude se píše jen o
SS> tom že stránka má být udělaná dobře a pokud možno validní,ale pak se dá
SS> příklad kde se parametr předává pomocí & hmm divný svět.

To vubec nesouvisi s validitou (X)HTML, ale URL. RTFRFC :) nejlepe asi
RFC k HTTP/1.0.

Jinak hinty> PHP konfiguracni direktiva arg_separator.output, ini_set,
php.ini

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy