xport - vlastni aplikace

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Středa Září 27 16:55:51 CEST 2006

Naprosto souhlasím.
X-port jsem vyzdvihl, aby si ho lidé všímli, respektive těch procesorů (možná MCU - bohužel nemají flash paměť na čipu).
Volba procesoru, nebo součástkové základny je kompromis více faktorů. Jedním z nich je i subjektivní pocit zalíbení, alespoň u mě.
Rabitta mám ve skříni a AVRka v zásuvce, ethernetové řadiče od Microchipu také.

Zdravím CK