xport - vlastni aplikace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 27 16:37:10 CEST 2006

No, ono ide aj o to, ze ak niekto nieco v tejto oblasti zacne riesit,
tak je na zaciatku uplne zmateny (teda aspon ja som bol a som celkom rad
ze z toho co som mal riesit zislo) a pomerne lahko siahne po tom prvom
co sa mu naskytne, pretoze je tazke porovnavat.

Ale ako pisal p.Zahradnik, vsetko ma nieco do seba, takze sa trebars na
nejaku aplikaciu mozu pokojne viac hodit tie PICka ci rabbity, a to s
osobnymi preferenciami ma maloco spolocne, skor so
znalostou/neznalostou... Ci niekedy aj naopak, z osobnych preferencii
jednoducho vyplynie, ze dotycny bude riesit s oblubou prave urcity typ
uloh...

wek