Viazacie pasky

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 27 16:24:53 CEST 2006

Ja jsem to takhle koupil a sesil jehlou a niti vzdy na jeden typ prisil na delku druhej typ a tim jsem to vyresil

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Wednesday, September 27, 2006 4:21 PM
To: HW-news
Subject: Viazacie pasky

Vie mi niekto poradit, kde sa daju kupit viazacie pasky na kable = taky "suchy zips", ktory je "obojstranny", teda je to jeden pasik a na jednej strane je "chlpaty" a na druhej strane ma "haciky".

Skusal som rozne textilne obchody a galanterie, ale nebol som uspesny - maju iba take "jednostranne" = pasik iba s "chlpami" a pasik iba s "hacikmi"

Skusal som aj pocitacove obchody, ale nemaju, alebo ma nepochopili.

Dodo