RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Středa Září 27 15:12:33 CEST 2006

Dokonce některé profi firmy tyto strojky používají na prototypovou výrobu. K nám tyto stroje dováží firma WORLD MICRO PLANES a bude letos zase na výstavě ModelHobby v Praze http://www.model-hobby.cz/CZ/veletrh/seznam.asp . Tam se daly sherline (samozřejmě ne celej sortiment) vždycky v reálu okouknout. Na těchto strojích se mi líbí jejich variabilita, dají se pořídit ve i verzi CNC, spousta dostupných doplňků a jsou dost malé aby se daly použít i v panelákové dílně. Jsou zase na druhou stranu dražší, ale zato kvalitní.

ML