xport - vlastni aplikace

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 27 13:21:42 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.9.2006 od Jiri Bezstarosti:

> Tak to byla fakt odpoved hodna experta, detaily se asi nema cenu
> zabyvat :))).

Jakymi detaily??? Co??? Co ma tedy za smysl Tvuj prispevek, Jirko?

Prosimte, protri si oci a podivej se znovu na dotaz:

A ja jsem odpovedel, ze je na to vhodny a ze je tam mista dost. A
jeste jsem pridal, ze se to spatne ladi:

Muzes mi tedy prosim napsat, co jsem konkretne nezodpovedel? Cekal jsi
snad, ze napisu seminarni praci na XPort na zaklade tohoto dotazu?
Nebo ze tu budu kopirovat datasheety, aby sis take precetl, kolik to
ma pameti? To snad tazatel dobre vi, kdyz je to vsude napsane.

Ja nevim, co tim sledujes. Tak mu tu seminarku vypracuj ty. Ja osobne
si myslim, ze kdyz bude mit dalsi dotazy, tak se zepta mnohem
konkretneji a napise nejake presnejsi pozadavky. Ale to je muj nazor.

Kdybych vedel, ze na tento velmi vseobecny dotaz chystas nejakou velmi
rozsahlou odpoved, pripadne ze to chces zacit rovnou skolit, tak bych
si samozrejme nedovolil reagovat, promin :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz