xport - vlastni aplikace

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 27 13:02:41 CEST 2006

Tak to byla fakt odpoved hodna experta, detaily se asi nema cenu zabyvat
:))).

Asi jako by se nekdo zeptal, jak ma nejlepe pouzit nejakou napetovou
referenci a jak ji nejlepe zapojit a ja mu rekl: "Ale jo, nejaky napeti
to dava.". Nic ve zlem, ale bud chci slusne odpovedet, protoze o tom
neco vim a chci pomoct, nebo se na to vybodnu, protoze tahle odpoved je
fakt o nicem. Info o tom, ze pan Zahradnik neco vi, asi nikomu prilis
nepomuze, snad jen propagaci a ta v tomto pripade asi kladne hodnocena
nebude :).

Co si ma treba clovek predstavit pod pojmem mista dost ? Nekde je mista
dost pri 64B a nekde je i 1GB malo ...

Pane, nevite kolik je hodin ? Vim ! Dekuji ...

BTW, odpoved ma 1 radek,  podpis snad nejakych 8 ...

--
Jiri Bezstarosti