RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 27 11:59:21 CEST 2006

Ty sherline masinky jsou takovej zazrak??
Porovnaval to nekdo s bow???

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, September 27, 2006 11:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: MECH : soustruh s frézkou ?

Ales Prochaska napsal(a):
> Tady bych si dovolil nesouhlasit. Soustruh je naopak treba kupovat co
> nejvetsi a kdyz si nekdo muze dovolit opravdu velkou hmotnost (garaz)
> tak je zpravidla lepsi mit jety z fabriky nez za stejnou cenu nejakou
> fungl novou miniaturu. Nejde jen o znamy fakt, ze na velkem soustruhu
> se da udelat mala vec ale naopak ze to nejde. Cim je soustruh mensi,
> tim spis je zamereny na kutily a je nekde osizeny. Samozrejme jsou
> vyjimky vybocujici z rady (Sherline) ale stejne bych se vsadil, ze na
> nejake second hand NS50 (pokud neni v p.... lozisko vretene - ale to
> [...]
Schvalne si prectete co jsem napsal v posledni vete. A take co jsem psal o tom, ze nelze srovnavat 150kg Promu a 8x tezsi profi soustruh. Proste pokud bych nedejboze mel kupovat neco ala Promu tak si radeji koupim mensi robustnejsi cajk i za cenu, ze si vetsi veci 1x za pet let radeji necham u nekoho udelat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info