Re: MECH : soustruh s frézkou ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 26 22:28:55 CEST 2006

> Hmm to je opravdu hodne jednoduche. Ten pohon suportu koleckem na konci
> asi nebude moc pohodlny pro praci. A ta hlava to je aky zajimave jak ji
> dotahuje dvema packama. Ten suport a drzak nozu, je to vubec soustruh na
> zelezo ?

Univerzala co se dotahuje dvema packami neni uplne neobvykla vec,
vyrobci univerzal mivaji vzdycky jeden nebo dva typy v hobby provedeni
(nekdy tomu stydlive rikaji "ploche provedeni" (TOS)).

Na pohon koleckem na konci se da zvyknout, driv jsem to mel u jednoho
soustruhu, u hodinarskych soustruhu to byl standard, ale klasika je
lepsi.

Ales Prochaska