[OT] podlahove topeni

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Září 26 21:42:09 CEST 2006

Rekl bych, ze ty okna ma 3 skla, kdyby vas to zajimalo vic, tak se muzu  poptat jake presne to jsou. Toho polystyrenu ma myslim 33cm a dulezite je take to, ze je cely dum temer kostka, takze zadne velke cleneni vnejsich ploch.

JK

To by me teda zajimalo, jaka ma ten kamarad okna - jestli nejaka ma :-) Dokazu si predstavit barak oblozeny 30 cm polystyrenu, ale ztraty pres okna asi moc snizit nejde. A uz pri 15 cm polystyrenu vychazi ze toho oknama utece skoro vic. Da se sice udelat zimni zahrada a chytat tam "sklenikove" teplo, ale porad taky slunce nesviti. Nebo je tam jeste jina finta? Rad bych se inspiroval.