RE: MECH : soustruh s frézkou ?

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Úterý Září 26 21:30:07 CEST 2006

soustruh a krizovy stul od proma.cz jsem videl vcer v obi.... a zanechal ve me hluboke dojmy :)
napr. moznost otocit v nekterych polohach posuvem az o 5mm, aniz by nasledovala jakakoliv viditelna reakce stolku a podobne...

na druhou stranu, nekteri modelari si jej pochvaluji.... viz
http://mirror.steamer.cz/dil_s2.html

docela by me zajimalo, jestli ma nekdo zkusenost s
http://www.vavra-soustruhy.cz/
coz je takova levna varianta pro kutily, a vypada i docela robustne a pouzitelne.