Zajimave zapojeni stabilizatoru, nejen 3.3 a 5V

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 26 15:10:52 CEST 2006

Puvodne to vzniklo tak, ze jsem potreboval prepinani jumperem, aby byl
jumper k zemi a aby prepinal napajeni mezi 3.3V a 5V tak, abych mel 3.3V
ve stavu jumper rozpojen. Napadlo mne to s tou TL431 a nejak jsem se do
toho zakousl, protoze se mi to zalibilo.

No a kdyz uz je to na svete, proc to nezkusit, jestli to treba neni
vyrazne lepsi nez hola LM317, protoze TL431 stoji v GME maloobchode
3.50Kc a LM317T 6.50Kc, coz by byla i s tou bizuterii okolo stale moc
pekna cena. Pokud by to splnilo ma ocekavani ohledne udrzeni presneho
napeti a vubec se to chovalo slusne, je to i cesta pro bastlire, jak
levne prijit ke slusnejsimu zdrojiku pro sve pokusy.

--
Jiri Bezstarosti