Dalsi otazky k Mentoru

Jiri Osoba osoba@jablotron.cz
Úterý Září 26 12:58:05 CEST 2006

Zdravím,

PinSwap se projeví pouze prohozením čísel vývodů (PinNumber), takže je to nepoužitelné pronapř. prohazování pinů na portu procesoru ...

>2. Jak z jednoho schematu udělat dvě DPS (spojené přes konektory)?

Nijak. Leda je naroutit jako "soudestí" - jedna velká deska oddělené frézováním apod.

>3. Jak vytvořit rozlévanou měď na DPS?

Jmenuje se to Plane Shape

>4. Do jakých parametrů součástky se vkládá typ (např. BC546), kam
>hodnota (např. 10 kOhm), jak s případnými dalšími hodnotami
>(např. napětí kondenzátoru)?
>(po předchůdcích mi zbyly dost zmatené knihovny, kde to nedává smysl)
>- pokud je více možností, preferoval bych takovou, která je slučitelná
>s filozofií, kdy založím např. součástku MOSFET-N, a k ní přiřadím jednu
>sch. značku a všechna pouzdra, která přicházejí v úvahu.

Tak to je krutě proti filozofii mentora, protože 1k/0805/1% je něco úplně jiného než 1k/0805/2%. Navíc jednotlivé typy mohou mít stejná pouzdra zapojena jinak (typický příklad jsou stabilizátory v TO-92).

My používáme PartNumber pro naše skladové číslo (nicneříkající řetězec, index do databáze skladu,jednoznačný identifikátor pro všechny), PartName dáváme "lidské" označení co je vidět na schematu (napr. 10k) a do PartLabel dáváme "velký" popis - např. R 10k SMD 0805 50V 5%

Pro simulace (Analog Designer") se používá pole Value.

jO.