[OT] Mech Jak na odlevani z snadno tavitelnych kovu?

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Září 26 12:58:46 CEST 2006

Bohuzel vas zklamu, mam rozdelany byt a veci
nastrkane vsude mozne. Nikdy jsem to nefotil.

Modrofialovou barvu....nevim, jestli to presne udela
cin, ale pokud budete nahrivat olovo, tak se nejprve roztavi
a po vetsim zahrati zacne povrch modrat až fialovet.
Pri teto teplote olova jsem mel nejlepsi odlitky.
Ponevadz jsem to nemeril (ani na to doma nemam potrebny
teplomer, ktery by to snesl) tak nevim, jaka byla presne teplota.

Lukopren (kupte i separator) muzete sehnat zde http://www.chemex.cz/

neco o amaterskem liti

http://www.livinghistory.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=13
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/Formy_z_lukoprenu

rotacni liti je pekna zalezitost, ale na jednu sosku je to trochu
moc penez.

Myslim, ze jsem cetl neco o firme Tekcast nebo tak nejak se to jmenovalo
co se tim zabyva, ale nakonec jsem se pro svoje ucely rozhodl pro gravitacni
liti.....ted navic se sprovoznenou cnc frezkou bude vyroba formicek
jeste lepsi.

Prichy

PS: ani jste nenapsal, jak je soska velika...