Re: Zajimave zapojeni stabilizatoru, nejen 3.3 a 5V

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Úterý Září 26 09:22:35 CEST 2006

Je to sice na doraz, ale ten doraz je celkem dobre definovanej.
Pri otepleni TL431 o +50C to vyleze na cca 3.2V
Jen bych vyzkousel dynamicke chovani pri pulzujici zatezi, jestli tam
neni nejaka nachylnost k oscilacim.

Danhard

--
Ubytování v Čechách a na Slovensku