nalepovaci nozicky kde koupit - vyreseno

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 25 23:06:49 CEST 2006

Nezavisle mne to napadlo taky, vyzkousel jsem a ono to fakt nedrzi :-)
Ten "levny" je noname ze supermarketu. Sleva holt nebyva zadarmo :-)
Jinak ta guma je shodna s tou ze ktere se nejcasteji delaji o-krouzky.

Ales Prochaska