nalepovaci nozicky kde koupit - vyreseno

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Září 25 22:25:21 CEST 2006

s levnymi vterinaky mam vesmes spatnou zkusenost. Vzdy jsem upatlany
ja, vsechno kolem, siroke okoli lepeneho mista. Akorat to nedrzi. A po
pouziti mi vzdy tuba zaschne, takze je to pro jedno pouziti. takze s
tim universum jsem fakt navysost spokojeny. Uz rok a pul a jak jsem
psal - lepi co ma. Predpokladam, ze proste ty levne vterinaky maji
prilis uzke pouziti...
Marek