nalepovaci nozicky kde koupit - vyreseno

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 25 18:34:06 CEST 2006

Problem vyresen, dekuji vsem za rady.

V prodejne snowboardu se na me divali ukosem, tak jsem nakonec pouzil
toto lepidlo (tedy presne tohle jsem nesehnal ale ekvivalent od
Loctite) a u Rihy jsem koupil nitrilovou pryz na membrany. Vysekavam z
toho kolecka a lepim je na eloxovany dural a pri zkousce se to trha
mimo spoj.

Ales Prochaska