nalepovaci nozicky kde koupit

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 25 15:23:04 CEST 2006

Nojo, cim spolehlive lepit... Kdybych vedel cim to pujde snadno a
trvanlive tak si nozicky vysekam sam z gumy, budu je mit presne jak chci
a bude vyreseno. Zatim bych ale spis predpokladal, ze vyrobci nozicek maji
vyzkoumane nejake special lepidlo ktere i na gume drzi. Kobercova
paska, vterinak ani alkapren to neni, to vim jiste :-) Nebo se pletu a
samolepici nozicky taky nikomu nedrzi?

Ales Prochaska