[OT] Mech Jak na odlevani z snadno tavitelnych kovu?

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Pondělí Září 25 15:11:51 CEST 2006

Líbí se mi, jak se snažíme původního tazatele přesvědčit,
že má figurky odlévat nejen pod tlakem odstředivé síly
(aby se vyplnili detaily), ale i rotačně, aby je
měl pěkné duté (asi kvůli úspoře materiálu.
 :-))
PZ