Spektralny analyzator

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Září 25 11:33:24 CEST 2006

Vlastnim Winradio - je to ISA karta do PC - prijimac 500KHz-1,3GHz
Existuje k nemu sw, kdy lze kartu v rozsahu prijimanych kmitoctu  vyuzit
jako spektralni analyzator. ( V ramci parametru prijimace)
Lze nastavit krok, rozsah - v priloze jak vypada jeden  FM kanal  VKV
rozhlasu.
Neni tahle cesta schudnejsi??    Karta se da opatrit do cca 2500 kc a
mene...