OT: Re: Dotaz na téma "podkávací+dálková světla"

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Září 25 10:08:14 CEST 2006

Tak jednoznačně bych to neviděl. Když jsem měl kdysi Ford Ka (nové auto,
žádné úpravy), tak při dálkových světlech zůstaly svítit i potkávací. Ovšem
to jsou dvoužárovkové světlomety (myslím H7+H11).

 Je to v noci bezvadná věc při jízdě po menších silnicích, můžete mít
dálkové a přitom vidíte i na díry před sebou.

Mimochodem, jak je to podle nové úpravy s mlhovkami ? Překvapilo mě, že
Škoda Roomster používá mlhovky k přisvětlení do zatáčky (při malých
rychlostech).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel