Sroubovaci konektory -- F, PL-259 -- poradte zoufalci

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Září 25 08:40:14 CEST 2006

MP> Ha, snad uz to mam.
MP> Puvodne jsem byl sveden na zcesti zavadejicim (mozna jen mnou spatne
MP> pochopenym) navodem
MP> http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?TabID=1&ModuleNo=10447&doy=22m9
MP> nicmene ted jsem si precetl

MP> * http://www.farnsworthelectronics.com/fconnectors.htm

MP> a zda se, ze to funguje. Tj.: odizolovane stineni smotat prsty do
MP> jednoho copanku, ten ohnout zpatky pres vnejsi plast (izolaci) a na
MP> to teprv nasroubovat konektor. Hezky si to vyrizne do plastu zavit.

Pro nf aplikace to mozna vyhovi, ale pro vf to urcite koser neni.
Pokud ten konektor nesedi tak bych spis omotal konec kabelu par zavity
nejake pasky, pres to omotani ohnul opleteni dozadu a nasrouboval.
Rozhodne nedelat copanek, opleteni by melo byt rozlozene po celem
obvodu kabelu.

A nebo koupil konektor ktery pasuje lepe.

Tomas