Re: zabezpečení DVDvideo proti kopírování...

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Září 25 07:40:45 CEST 2006

Diky tomu ze "bezni uzivatele" bez problemu kopiruji hry s takovou ochranou
bych to vubec neresil...

Dostupne kopirovaci programy po vas chteji jen informaci jestli chyby pri
cteni disku take okopirovat nebo se je maji snazit nekolikrat precist....
(zjednodusene receno).

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 24, 2006 10:49 PM
Subject: zabezpečení DVDvideo proti kopírování...

Lze nějak zabezpečit amatérsky vyrobené DVD video  ( disk DVD+-R) proti
dalšímu kopírování?
Jde o to znesnadnit  další kopírování disku jak klasickým vytvořením
kopie pomocí PC, tak pomocí  přehrávače a recordéru ( macrovizion  atd...)
Měl jsem jednou totiž v ruce DVDvideo disk, v němž byly provrtány cca 1
mm dírky. Přehrávač to normálně přehrál, při pokusu vytvořit kopii v PC
to řvalo , že disk nejde číst bla.bla...
Má s tím někdo nějaké zkušenosti?
Jde mi jen o to znemožnit vyrobení kopie "běžným" uživatelům. Je mi
jasné, že "profík" si vždy nějak poradí.