Dotaz na téma "podkávací+dálková světla"

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Září 24 19:33:38 CEST 2006

_b_ je spravne. Pokud zustanou svitit obe vlakna ( dalk. i potk.) zvedne
se nepripustne svetelny vykon svetlometu. Navic vzroste "ztratovy" vykon
halogenky a ta se muze odporoucet do halogenidového nebe ( nebo se v
plastove parabole takto neuchladi a zpusobi tepelne deformace.)