OT:prostor na webu

Neděle Září 24 11:10:42 CEST 2006

Hezký den,

    udržovat dva weby je náročné, je lepší se rozhodnout pro jeden a ten
pak udržovat.

    Máte možnosti:

- stěhování celého webu (to je náročné, ale dobré řešení)
- nechat část tam kde jste a najít poskytovatele který vám dovolí mít
data u něj ale ne celý web (to je nepraktické)
- udržovat oba weby (to nedoporučuju)

    Přesměrování je jednoduché a navíc existují služby, které po zadání
staré adresy samy přesměrují na novou. Uživatel se nemusí o nic starat.
Ale udělat přesměrovávácí stránku je jednoduché.

    Sama doporučuji hosting kde jsem a kde jsem spokojená. Sice to není
zadarmiko, ale dá se domluvit hodně věcí a kluci jsou ochotní. Je to
www.monty.cz konec konců běží mi tam už tři weby a poběží snad brzo
ještě další.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz