OT:prostor na webu

Josef sip@atlas.cz
Neděle Září 24 10:27:50 CEST 2006

Pokud by Vam nevadilo dat 260,- Kc rocne za domenu tak byste mohl mit stranky
treba na adrese www.ruckl.name
Ma to i jine vyhody jako treba mail ve formatu neco@ruckl.name.
Pak by sel treba vyuzit hosting zdarma, znam jen na www.pipni.cz je tam 0.5G prostoru a 5GB mesicni tarffic.
Vyhoda jsou podpora databazi, php, vse nastavitelne pres web, nevyhoda ze verze darma
dost casto vypadne... pripada mi to jako jejich obchodni politika, obcas free verzi vypnout
aby lide presli na placeny hosting. Ale pouzit se to da..
Co se tuce presmerovani na novu adresu to neni problem, jednoduse pomoci
html tagu v souboru index.html (default.html) napr tady
http://www.jakpsatweb.cz/presmerovani.html

On 24.9.2006 at 10:08 Luboš Rückl wrote:

> [...]
|nove veci
|3) stare veci nechat na miste, nove veci davat jinam a udrzovat oba weby
|
|Mozna existuje jeste nejaka lepsi varianta - napriklad nejake
|presmerovani. Ale ja nejsem
|zadny webdesigner a neumim to. Take to asi musi podporovat server
|majitele webu.
|
|Poradite mi prosim nekdo ?
|Prosim pouze konstruktivni prispevky !
|Uvitam i konkretni navrhy na umisteni webu (kde je dost mista a dalsi
|dobre zkusenosti).
|Podminkou je ovsem bezplatnost, nemohu na to doplacet jeste vic nez ted.

|--