Dist. sl. M2.5/M3

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Září 24 10:21:59 CEST 2006

Nechcete to vyrobit? zabyvam se drobnymi vecmi z mosazi www.fdhs.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snail Instruments
Sent: Sunday, September 24, 2006 10:14 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Dist. sl. M2.5/M3

Potreboval bych distancni sloupek 10mm s vnitrnim zavitem z jedne strany M2.5 a z druhe M3. Napadlo me vzit sloupek M3x8mm a k nemu prilepit maticku M2.5, prostrcil bych skrz sroubek M2.5, maticku pevne pritahnul, zakapnul lepidlem a rozsrouboval. Otazka je cim lepit, vterinak by se mi libil, ale melo by to na 4 sloupcich udrzet maly displej 2x16znaku. Pripadne epoxid?

Pajet jsem zkousel, ale na ten nikl to nechyta. Blbnout s letovaci vodou nezamyslim. Krom toho by to bylo asi dost pracne  a vzhledove nic moc.

J. Hanzal