Apple x PC

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Sobota Září 23 20:59:16 CEST 2006

> Ale s bastlama se to neda srovnavat proste stejne jako se bastl
> neda srovnat napriklad s dellem nebo jinou znackou

Co ma obyceny pocitac od Dell zvlastniho oproti 'skladacce'? Vzal bych
treba srovnani s lepsim serverem od IBM (i kdyz po tom co to prevzal
Lenovo uz to take neni to, co to byvalo), ale bezna stanice za cca 20k
(to co se nejvice kupuje a dneska to staci pomalu na vetsinu
kancelarske prace) je porad vyrobena z beznych komponentu. Maximalne
to ma fikaneji vyreseno chlazeni, jinak jsou tam same OEM komponenty.

> Treba ted u sefa na pc (nikdy si tam samovolni nic neinstaloval)
> prestal jen tak fungovat internet explorer, typicky se tam
> nainstalovala nejaka komponenta activex nebo cosi jineho a nemaka to

Sama od sebe se tam nenainstaluje, tomu neverte. Kdovi kam vam sefik
brouzdal a urcite vam to nebude rikat, rekne vam pouze 'to samo' a z
toho pak vznikaji ony myty. Tezko vam bude nekdo povidat, ze chodi na
nejake sprostarny, radeji rekne 'to samo, nevim cim to' a jeste pak
zahlazuje stopy :)

--
Michal Grunt