Tlumivka pro step-down

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Září 23 16:05:54 CEST 2006

Indukcnost ma nesmyslnou hodnotu, pozadavek na minimalni zvlneni je spatny.
Pro demonstracni navrh je zapotrebi jeste vstupni a vystupni napeti menice.
Danhard

  Zdravim vsechny.
  Mam vypocitat tlumivku pro step down menic. Pomoci kalkulatoru z webu jsem dosel k tomu ze by mela mit indukcnost 840uH. Menic by mel dodavat maximalni proud 20A (f=40kHz). Podle katalogu od Semicu jsem vybral material CF138 a u nej Bm 0,2T. Nevim ale jake vybrat jadro. Zkusil jsem vzorce ze starsich skript, ale vysledny prurez jadra vychazi tak velky ze by ta tlumivka pro sebe potrebovala vlastni skrin. Myslim ze by nemela byt zas tak velka. Neni velka uz ta indukcost? Nevim jestli pozadavek na minimalni zvlneni proudu v tlumivce je spravny. Byl by nekdo schopny vysvetlit mi jak se to spravne navrhuje? Mimo skolni teorie o tom nevim nic, takze je to skoro jako vubec nic. :-)
  Vychazim z techto parametru
  http://www.semic.cz/pasiva/B05_01.pdf
  http://www.semic.cz/pasiva/B05_27.pdf
  Diky za odpovedi