Apple x PC

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 23 10:47:05 CEST 2006

Mohli za to z 89%, skoda vyhazovat, stacilo vzit C z te prvni mrtvoly a
prehazet je.
Nafukujici se kondy v step-down menicich na MB je typicky problem desek
vyrobenych kolem roku 2003 +-rok.
Tvrdilo se (tvrdili i vyrobci) , ze za to muzou nekvalitni C, ale protoze se
problem vyskytoval u rady vyrobcu a desek osazenych ruznymi C, rekl bych
spise, ze jde o nezvadnuty design desek, ktere nebyly pripraveny na vice
papacici procesory a bezne mainstream low ESR C to proste nedokazali ustat.

>Treti deska jela, ale hroutily se okna. A to i po vymene vseho co na desce
vymenit slo. Kdyz jsem zjistil ze se hrouti i instalator windows pri
spusteni instalace na cisty disk, desku jsem zahodil s tim ze za to patrne
mohou mirne nafoukle elektrolyty kolem procesoru.