Apple x PC

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Září 23 08:53:58 CEST 2006

Pokud jde o pocitac bez poruch
Tak jsme tam pro ty macy meli pc od sunu se solarisem
A melo to 9 let uptime ;) kdyz nezapocitam rozsireni diskoveho pole
Nepotrebovalo to zadne restarty zadnou udrzbu
Kdyz to pak padlo kvuli diskum tak jsem horko tezko schanel heslo
Protoze ta firma co to delala uz nebyla a to heslo u nas nikdo neznal

Mit to trosku vetsi vykon tak bych si to dal na stul, teda kdyby to ten stup unesl

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Saturday, September 23, 2006 12:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: Apple x PC

Puvodni zprava ze dne 23.9.2006 od Tomáš Tomáš:

> Nechci se hadat a ani se jinak prit, ale tohle je proste statisticky
> nesmysl. Nelze mit vzorek nekolika tisic pocitacu a tvrdit, ze v
> prubehu cca 10 let se zadny neporouchal. Zkratka to odporuje stredni
> dobe vyskytu poruch i u tech nejkvalitnejsich vyrobku z kvalitnich a
> statisticky vzorek je prislis velky na to, aby se dalo rici, maji
> stesti a kus co prezije vse.

Porouchaly se disky, porouchaly se CD-ROMky a DVDcka, porouchaly se disketove jednotky, porouchaly se vetraky, porouchaly se pameti nebo cache pameti, porouchaly se monitory, porouchaly se tiskarny, zaspinily se klavesnice a mysi... Ale jak jsem rekl, zdroj jsem nemenil jeste nikdy a zakladni desku pred 10 lety. Jestli si to nejaky zakaznik nechal menit jinde, to netusim, samozrejme take casto zakaznici pocitace meni jako celek a kupuji nove. Ja nesoutezim se statistikami, jen pisi sve zkusenosti.

Jinak, mozna doslo k drobnemu nedorozumeni. Omlouvam se. Ja nedodaval vsechny ty tisice pocitacu vsem mym zakaznikum. To cislo jsem psal k te vete, ze tem zakaznikum to jede, jako ze PC maji a funguje jim a nemaji s tim problemy. Na ty poruchy, co jsem menil a nemenil, jsem mel udelat dalsi odstavec, tolik jsem toho zase nedodal...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem