Apple x PC

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Září 23 00:24:19 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 23.9.2006 od Tomáš Tomáš:

> Nechci se hadat a ani se jinak prit, ale tohle je proste statisticky
> nesmysl. Nelze mit vzorek nekolika tisic pocitacu a tvrdit, ze v
> prubehu cca 10 let se zadny neporouchal. Zkratka to odporuje stredni
> dobe vyskytu poruch i u tech nejkvalitnejsich vyrobku z kvalitnich a
> statisticky vzorek je prislis velky na to, aby se dalo rici, maji
> stesti a kus co prezije vse.

Porouchaly se disky, porouchaly se CD-ROMky a DVDcka, porouchaly se
disketove jednotky, porouchaly se vetraky, porouchaly se pameti nebo
cache pameti, porouchaly se monitory, porouchaly se tiskarny,
zaspinily se klavesnice a mysi... Ale jak jsem rekl, zdroj jsem
nemenil jeste nikdy a zakladni desku pred 10 lety. Jestli si to nejaky
zakaznik nechal menit jinde, to netusim, samozrejme take casto
zakaznici pocitace meni jako celek a kupuji nove. Ja nesoutezim se
statistikami, jen pisi sve zkusenosti.

Jinak, mozna doslo k drobnemu nedorozumeni. Omlouvam se. Ja nedodaval
vsechny ty tisice pocitacu vsem mym zakaznikum. To cislo jsem psal k
te vete, ze tem zakaznikum to jede, jako ze PC maji a funguje jim a
nemaji s tim problemy. Na ty poruchy, co jsem menil a nemenil, jsem
mel udelat dalsi odstavec, tolik jsem toho zase nedodal...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz