Apple x PC

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Září 22 22:36:56 CEST 2006

> Ja mam jako admin v siti asi 20 macu v DTP a ma to jednu pro me zasadni vlastnost
> Nepotrebuje to udrzbu
> Nezavirovava se to, nehrouti se system, minimalne padaj programy,
> je to jednodussi na ovladani proste se to nerozbiji

> Takze jsem jako spravce 2x instalil MAC OS X a jednou menil hdd a jednou zdroj

To same muzu rici o domacim PC (v praci ne, tam testuju kdejakou
kravinu), kde provozuji par stejnych programu (asi jako vasi na
MACech) a taky mi to jede nekolik let bez preinstalace a jakekoliv
udrzby. Preventivne jsem PC preinstaloval po vymene zakladni desky,
ale nemusel jsem, spis pro jistotu, aby se tam nehadaly stare a nove
ovladace a nebyl s tim problem. Co kolik vydrzi je spis otazka
poslusnosti lidi co si tam sami zanesou. Je jasne, ze PC jsou na tohle
nachylnejsi, protoze maji ve svete prevahu a skodny soft se dela
prevazne pro ne, nicmene pokud se k tomu uzivatel umi chovat, tak PC
jede v podstate bez udrzby.
Muzu rici, ze jsem byl ve firme, ktera mela hodne pres 100 PC v siti a
jedni a ty samy lide nam nosily pocitace, ze jim nefunguji. Pritom
napr. ucetni, ktera na tom provozovala jeden - dva programy (+ office
a mail) mela funkcni PC snad jeste z dob Win98 bez jakehokoliv
zasahu...