Hon na lisku na 434MHz

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Září 22 12:48:19 CEST 2006

Sam si bude poletovat, deti pobihat za liskou, ted jsem zvedavej co vymysli
aby zabavil manzelku
:-)

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Petr Zapadlo" <zapadlo@melzer.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 22, 2006 12:38 PM
Subject: Re: Hon na lisku na 434MHz

Dne pátek 22 září 2006 12:33 Kubat Tomas napsal(a):
> chci se jen zeptat, jak to budete tem detem schovavat ? deti otocit,
zavrit
> oci a mrsk, kam to dohodite ? pak by to chtelo jeste nejaky "hazeci"
> provedeni.
> takovej aport pro deti :-)
Vzhledem k tomu, ze ta louka kam chodim letat, je vetsinou celkem zarostla,
tak to by to nemel byt problem.

taky me napadlo, ze budu vysilace shazovat z leticiho letadla na stuze, to
by
pak byla ta spravna sranda. :-)

Nicmene casto je to tak ze jedu driv a manzelka s detma prijedou pozdeji.
takze na instalaci Tx by byl urcite cas.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo