Re: Hon na lisku na 434MHz

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Září 22 11:00:14 CEST 2006

Fungovat to bude.
Tady je k nalezení kontroler.
http://www.qsl.net/ve2emm/pic-projects/mtfoxctr/mtl_fox.html
Připadá mi skoro smysluplnější použít místo přijímacích modulů rovnou PMR transceivery. Má to NF zesilovač, pouzdro na baterku atd. Trošku problém je, že takový PMR transceiver bude blízko vysílače zahlcen a nepomůže žádný potenciometr mezi anténou a transceiverem jako atenuátor, protože signál proleze okolo, pokud není přjímač pořádně stíněn. Pomůže tohle:
http://members.aol.com/joek0ov/offatten.html

73, Vojta OK1IAK