hladinove elektrody

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 21 15:09:10 CEST 2006

Celkem logicky: po prázdných kanystrech je malá poptávka, tak jsou
dražší. Uvědomte si, že v ceně se musí zaplatit i ten člověk, co z něj
tu destilku vyleje a nalepí na něj jinej čárovej kód ;-)

Pro běžnýho smrtelníka asi stačí běžná destilovaná voda - v autě do
chladiče, do baterie a doma do žehličky.

P.K.