hladinove elektrody

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 21 14:04:25 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 21.9.2006 od Lubor Otta:

> Tady bych použil kapacitní sondu tedy dvě deskové elektrody
> využívající vysoké permitivity vody. A vodivostní detektory jako
> třeba ten ELKOep nemají asi šanci, a dlouhý přívod, jako u mně 15m
> ze dna studny do sklepa by byl taky problém. Lubor

No ja nemam destilovamou vodu v zumpe, ale v takove nadobce v
obalkovacim zarizeni. Tou vodou se nalizuji obalky, nadobka neni nejak
moc velika, a potreboval bych zjistovat, ze uz je tam malo vody. Ona
tam vydrzi tak tyden nebo dva, pak uz je potreba ji dolit. Rikal jsem
si, ze bych tam dal maly spici PIC a malou baterku a merilo by to jen
v nejakych dlouhych intervalech, ale jeste jsem prave nezkousel
laborovat s nejakymi cidly.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem