hladinove elektrody

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Září 21 10:47:56 CEST 2006

Tady v Usti nad Labem v ZPA se sondy pro snimani vysky hladiny vyrabi. Cena
asi nic moc je to rucni prace a nerez material.

Pro inspiraci jak vypadaji se podivejte sem:

http://www.zpaul.cz/data/pj34/hladiny/sondy.pdf

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, September 21, 2006 10:37 AM
Subject: hladinove elektrody

Zdravím konféru.
Montuji právě domácí vodárnu, nautila na dně studny, a rád bych zapojil
eletrodové měření minimální hladiny. Řešení s plovákem se mi nelíbí, a i
praktik mně varoval na možnost zarostení řasmi. Elektronických snímačů je na
trhu řada, ale marně jsem hledal doporučení jak udělat elektrody u dna
studny.
Když ke dnu natáhnu kulatý kabel 2*1.5 a nechám na konci cca 5cm odizolovaný
-jaká bude impedance nacucaného kabelu
-pokud zajistím AC napájení 50Hz (přez kondezátor) proud řekněme 10mA
nerozežere se mi ta měď na konci?
Rád bych elektrody umístil na jistotu, a né to rok ladil a zkoušel.
Lubor

PS v prodejně s čerpadly mi poradit odmítli, prý je to jejich tajemství, za
nějaké tísíce by namotovali naklíč...