hladinove elektrody

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Září 21 10:37:05 CEST 2006

Zdravím konféru.
Montuji právě domácí vodárnu, nautila na dně studny, a rád bych zapojil eletrodové měření minimální hladiny. Řešení s plovákem se mi nelíbí, a i praktik mně varoval na možnost zarostení řasmi. Elektronických snímačů je na trhu řada, ale marně jsem hledal doporučení jak udělat elektrody u dna studny.
Když ke dnu natáhnu kulatý kabel 2*1.5 a nechám na konci cca 5cm odizolovaný
-jaká bude impedance nacucaného kabelu
-pokud zajistím AC napájení 50Hz (přez kondezátor) proud řekněme 10mA nerozežere se mi ta měď na konci?
Rád bych elektrody umístil na jistotu, a né to rok ladil a zkoušel.
Lubor

PS v prodejně s čerpadly mi poradit odmítli, prý je to jejich tajemství, za nějaké tísíce by namotovali naklíč...