Re: Re[2]: Stolní DVD a DivX

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 21 10:07:38 CEST 2006

Jeden CH-462 jsem loni kupoval jako dárek k vánocům, nahrál jsem tam
český FW, už nevím kterou verzi, nebyla to tehdy nejnovější, ale
vyzkoušel jsem, se kterou nejsou problémy, myslím, že to byla některá
tehdy doporučovaná verze na maxicek.net. Menu má v češtině, titulky by
měl umět korektně - snad až na Ď a ď, ale to jsem ani nezkoušel, jen
jsem to četl na maxicek.net.

P.K.